METRO organiseert ‘Dag van de eigen zaak’

Om zijn engagement voor de horeca-rofessionals te tonen, lanceert METRO Cash & Carry België dit jaar de eerste Dag van de eigen zaak, op dinsdag 11 oktober.  Deze dag wilt METRO al de gepassioneerde mannen en vrouwen die elke dag het beste van zichzelf geven in hun HoReCa-zaak, in de bloemetjes zetten.

Om hun knowhow en dagelijkse contact met hun trouwe en nieuwe klanten te eren, nodigt METRO Cash & Carry België alle restauranthouders en onafhankelijke horecaprofessionals uit om aan deze eerste editie deel te nemen. 

Restauranthouders/ondernemers worden opgeroepen om hun klanten een speciale aanbieding, een nieuwe ervaring of een uitwisselingsmoment aan te bieden, en te tonen dat ze deze dag willen vieren door zich in te schrijven op de website www.dag-van-de-eigen-zaak.be. Op dit digitale platform kunnen de gegevens van de restauranthouders/ondernemers uit alle steden van België worden geraadpleegd. Zo kunnen het grote publiek en hun klanten hen vinden en samen met hen de Dag van de eigen zaak vieren.

METRO wil van deze dag een succes maken, door ondernemers die een actie registreren, te ondersteunen door begin oktober zelf ook acties aan te bieden in de  METRO-winkels. Daarnaast zal METRO zijn netwerk van medewerkers, leveranciers en MAKRO-klanten motiveren om op 11 oktober mee te vieren en te genieten van een actie bij een van de deelnemende zaken. 

Meer info over de dag is terug te vinden op www.dag-van-de-eigen-zaak.be